Metod rada zasniva se na aktivno-iskustvenom učenju i učenju otkrivanjem. PSIHOLOZI SU UTVRDILI DA SE KROZ AKTIVNO-ISKUSTVENO UČENJE ZADRŽAVA ČAK DO 90% ONOGA ŠTO IZGOVORIMO I ISKUSIMO. Svaki čas je brižljivo osmišljen tako da deca kroz različite aktivnosti, razvijaju sve elemente koji su im potrebni za bavljenje muzikom: sluh, ritam, koordinaciju, logiku, pokret, motoriku... Učenjem otkrivanjem oni se uvode u muzičku pismenost putem asocijacija koje im pomažu da povežu i razumeju određene muzičke pojmove. Ovaj metod je veoma bitan, jer utiče i na razvoj muzičke i matematičke logike. Poseban deo časa poklanja se muzičkim igrama koje deca rado igraju (a kroz igru najlakše uče) i plesu koji je nezamenljiv elemenat u muzičkom razvoju.
Javni nastupi za njih predstavljaju posebnu motivaciju, a vrlo su bitni i u sociološkom smislu, jer se deca od malena uče da budu deo tima, da se medjusobno razumeju, podržavaju i osećaju privrženost zajedničkom cilju. Autorske pesme pisane za naše polaznike daju poseban pečat našem radu.
Metod rada osmislile su profesorke Milena Apić i Ana Frlin, višestruko nagradjivani profesori klavira sa višedecenijskim iskustvom rada u MŠ “Isidor Bajić” koje su svoje bogato iskustvo i znanje implementirale u rad Studia LA LA.